Компанія «ОВЕКС» в соціальних мережах
RU UA EN
Головна » Новини » Світовий ринок: на азіатсько-європейських лініях з жовтня 2014 року по грудень 2015 очікується вихід понад 50 суден, здатних нести по 10 тис. TEU

Світовий ринок: на азіатсько-європейських лініях з жовтня 2014 року по грудень 2015 очікується вихід понад 50 суден, здатних нести по 10 тис. TEU

Світовий ринок: на азіатсько-європейських лініях з жовтня 2014 року по грудень 2015 очікується вихід понад 50 суден, здатних нести по 10 тис. TEU

За даними дослідницького центру Drewry Maritime Research (Лондон), з жовтня 2014 по грудень 2015 на азіатсько-європейських лініях очікується вихід понад 50 суден, здатних нести по 10 тис. TEU. Відкриття третьої черги Панамського каналу дозволить проходити через канал, який поки обробляє судна місткістю по 5 тис. TEU, контейнеровозам, що перевозять 13 тис. TEU. На квітень запланована передача арабському оператору United Arab Shipping Company нового контейнеровоза Barzan місткістю 18,8 тис. TEU. За даними Alphaliner, судно можна модифікувати за кілька місяців у бік збільшення його вантажопідйомності, і тоді воно потіснить з першого місця контейнеровоз MSC OSCAR. Близько десяти років тому найбільшим контейнеровозом було судно Gudrun Maersk. З тих пір статус "найбільшого" переходив з рук в руки чотири рази. У 2006 р, через рік після дебюту Gudrun Maersk, компанія Maersk Line представила найбільший на той час контейнеровоз Emma Maersk місткістю до 15550 TEU. У 2013 р компанія прийняла в експлуатацію Maersk Mc-Kinney Moller, флагман флоту нового класу Triple E потужністю більше 18 тис. TEU. З тих пір близько десятка з 20 суден цього класу, замовлених Maersk, були прийняті в експлуатацію. До кінця минулого року суду Triple E залишалися найбільшими у світі контейнеровозами, поки China Shipping НЕ спустила на воду контейнеровоз CSCL Globe, який може перевозити близько 19 тис. TEU. Barzan є одним з 17 "супер-контейнеровозів", замовлених United Arab Shipping Company на верфі Hyundai Heavy Industries, в тому числі п'яти суден такої ж місткості і ще 11 суден, здатних перевозити по 15 тис. TEU. Вартість замовлення становить понад $ 2 млрд. За даними Alphaliner, на верфі іншого південнокорейського суднобудівника Samsung Heavy Industries були розміщені замовлення на шість суден місткістю по 19,2 тис. TEU. Деталі контракту не розкриваються. Як повідомляє портал The Journal of Commerce, на минулому тижні президент Mitsui OSK Lines Ltd. (MOL) оголосив про плани оновлення флоту контейнеровозами по 20 тис. TEU для поліпшення конкурентних позицій судноплавної компанії. Однак, як відзначають експерти, доводиться рахуватися з фізичними законами плавучості, а також обмеженнями по осаді, витраті палива і стабільності. З урахуванням цих факторів "корисна місткість" нових судів (18-19 тис. TEU) знаходиться в межах 16,5-18 тис. TEU. (PortNews / Транспорт України та світу)
Джерело: http://transukr.dp.ua/

Сертифікат ISO
НОВИНИ